niedziela, 19 czerwca 2011

Początek

To moje początki w sieci, dopiero zaczynam... i stworzyłam swoje Wrzosowisko - niczym Katarzyna Earnshaw i Heathcliff z "Wichrowych Wzgórz". Wrzosowisko, na którym się prawdziwie oddycha, czuje zapach wiatru, na którym się żyje... Chyba popłynęłam i rozmarzyłam się - niepoprawna romantyczka ze mnie ;)
Tak czy inaczej to miejsce, w którym będą widoczne moje poczynania związane z papierem. Odkryłam na nowo klejenie, wycinanie, przycinanie, rysowanie - jak dziecko. I radość też mam z tego ogromną.

Wczoraj odbył się IV ogólnopolski zlot scrapbookingu - pierwszy, na którym byłam. Wrażenia niesamowite! Tyle osób, które pasjonują się tym samym, a jednocześnie są tak różne. Oczywiście było szaleństwo zakupowe, ale i można było podejrzeć specjalistki w akcji i czegoś się dowiedzieć. No i wymiana pudełkowa... pyszności.
Pudełko, które przygotowałam wyglądało tak:



Zrobiłam też notes, który znalazł się w pudełku.





Notes i wieko pudełka zrobione są z papierów The Scrap Cake Wiosenne przebudzenie. Kajecik zszywany ściegiem koptyjskim.
Tutaj jeszcze kilka zdjęć:




To duże wydarzenie - pierwszy post za mną. Przyznaję - miałam tremę.
Pozdrawiam ciepło.

1 komentarz:

  1. Och, widzę, ze Twój pierwszy post opublikowałaś też całkiem niedawno. Masz już dużo bardzo dobrych prac. Gratulacje ! I życzę jeszcze realizacji kolejnych wielu udanych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń