niedziela, 17 lipca 2011

List do Katarzyny

I znowu list... tym razem do siebie, za 9 lat. Taka jakaś nieokrągła ta liczba, no ale koperta do otwarcia w roku 2020 - to już zdecydowanie bardziej okrągło. A to dla odmiany wyzwanie na scrapki.pl wyzwaniowo. I to koperta właśnie jest tematem wyzwania - ze znaczkiem, adresatem i datą otwarcia. Moja koperta nie jest duża, związana sznureczkiem - ciekawe czy przetrwa tyle lat.



A to druga strona kopertki - stempelek na dole to moja pierwsza przygoda z embossingiem, czego na zdjęciach chyba nie widać. Naklejki z tekstem potraktowałam crackle accents.




Od jutra zaczynam urlop, więc życzę równie udanego dnia, jak mój - na pewno będzie :)

3 komentarze:

  1. Pomysłowe zapięcie i delikatne kolory tworzą bardzo ładną całość! Długą datę sobie wyznaczyłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na zamknięcie z tyłu! Bardzo ciekawa praca.

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. To sznurowanie jest genialne ! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń