sobota, 2 lipca 2011

Sowa, sowa

To druga wymiana ATC na Scrapujących Polkach, w jakiej wzięłam udział. Tym razem tematem była sowa. Ptak kojarzony z mądrością, atybut bogini Ateny. Sowie przypisuje się też zdolności nadprzyrodzone, magiczne i zdolność przepowiadania przyszłości. Moje ATC zrobiłam w klimacie raczej bardziej banalnym, może bajkowym.


A tutaj szczegół



Jako, że to wymiana to moje ATC powędrowało do mojej wymiankowej Partnerki iwonakra3 w takim oto opakowaniu



A ja od Iwony dostałam przecudne ATC, wielowarstwowe, zrobione z przeróżnych materiałów, bardzo pomysłowe - cudne. A oto bohater:

Super, prawda?

Dzisiaj dzień jest mroczny ja te nasze sowy. Pozdrawiam, życząc więcej słońca.

2 komentarze:

  1. Fajna ta sówka! I do tego czarownica na miotle! Suuuper! Piękne ateciaki, ja w ogóle lubię sowy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł super, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń