poniedziałek, 23 stycznia 2012

Chlapanie na wyzwanie

Tak naprawdę zdarzyło mi się pierwszy raz, że poczułam potrzebę pochlapania, tak zupełnie bez potrzeby, zrobienia czegoś nieużytkowego... Inspiracja była banalna - otóż komedia, o tym samym tytule, który widnieje na zrobionej kartce. Może to dobry początek art-journala? No i to co zrobiłam zgłaszam na wyzwanie scrapki-wyzwaniowo.

Chlapałam 3 distressami, rozcieńczoną białą farbą akrylową i glimmer glamem. Jeszcze trochę pojawiło się perełek w płynie.




Ponieważ jest to forma dla mnie nowa, a regularnie oglądam twory Czekoczyny, na pewno widać jej wpływ.

5 komentarzy:

  1. ale klimatycznie!!! świetne chlapnięcia! zdecydowanie częściej powinnaś to robić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe komplikacje;) A film świetny - zawsze się na nim zaśmiewam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne przesłanie i wykonanie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że spróbowałaś :)

    OdpowiedzUsuń