niedziela, 8 stycznia 2012

Wspomnienie grudnia

W grudniu tyle się działo, że nawet nie miałam kiedy wspomnieć o warsztatach kartkowych prowadzonych przez Karolę Witczak. Były 4. grudnia w warszawskim Scrap Studio. Atmosfera była przemiła, sporo się nauczyłam. I oczywiście to niesamowite przeżycie obcować z Karolą - to, że jest niezwykle utalentowana i kreatywna wiedziałam już od dawna, teraz miałam okazję obserwować ją w pracy na żywo -wszystko się potwierdza, a dodatkowo wiem, że jest bardzo ciepłą i sympatyczną osobą. Miły klimacik zapewniła także gospodni Scrap Studio - Kadabra
Oto wspomnienie




A to kartki, jakie zmajstrowałam pod czujnym okiem prowadzącej :)




A teraz sprawy trochę bardziej aktualne. Otóż w Nowym Roku ruszyły już wyzwania na Scrapujących Polkach. Wyzwanie ATC to Shabby Chic. Mam nadzieję, że moja propozycja wpisuje się w koncepcję.



Wszystko pomazałam białą farbą akrylową, tekst w ramce Tima Holtza zatopiłam w Crackle Accents ze sklepu scrapki.pl, kwiatek Prima - również ze scrapki.pl.

To chyba mój rekord, biorąc pod uwagę długość posta.
Miłej resztki weekendu!

1 komentarz:

  1. Piękne rzeczy stworzyłaś! Gratuluję pomysłów i zapału:) A udział w takich warsztatach to na pewno ciekawe doświadczenie:)

    OdpowiedzUsuń